ControlManager™ Servicecheck
Her på siden kan du finde information om hvordan vi udfører et ControlManager™ Servicecheck for dig der har installeret applikationen.
Formålet med servicecheck af jeres ControlManager™ installation er med fokus på de mest kritiske områder i applikationen og funktionaliteten. Servicechecket skal dels sikre, at jeres ControlManager™ installation er sat bedst muligt op og dels, at anvendelsen af ControlManager™ giver mest muligt værdi i forhold til understøttelsen af jeres behov.
Rammer ControlManager™ jeres behov til punkt og prikke?
Vi er først tilfredse når I er tilfredse!
Et servicecheck af ControlManager™ vil tage udgangspunkt i en spørgeramme, som gennemgås sammen med jer, så det sikres, at alle gængse områder i ControlManager™ belyses.
Vi udfører servicecheck på ControlManager™ så i får det fulde overblik over ControlManager™ samt hvor der kan sættes ind, så I får det maksimale udbytte af applikationen.
- Administration
- Organisation
- Risikovurderinger
- Compliance
- Kontroller
- Hændelser
- GAP-analyser
- Overblik
Få en fyldestgørende rapport
Når vi sammen har udført et servicecheck, udarbejder vi en rapport der for hvert område illustrerer det mulige forbedringspotentiale, og giver en kortfattet beskrivelse af forslag til forbedring i jeres opsætning.
Vi ønsker at alle vores brugere har en ControlManager™ applikation, der skaber overblik, struktur og orden.
Kontakt os
Kontakt os i dag
Hvis I er kunde hos os og bruger af ControlManager™ på nuværende tidspunkt, er det måske tid til en gennemgang. Vi anbefaler i de fleste tilfælde at få udført et servicecheck én gang hvert andet år, alt afhængig af hvordan I bruger jeres ControlManager™ installation.
Er du i tvivl – så tøv ikke med at kontakte os! Vi glæder os til at høre fra dig.