Teknisk support på ControlManager™ er inkluderet i den årlige licensbetaling.

    Teknisk support dækker besvarelse af henvendelser, vedrørende tekniske emner direkte relateret til ControlManager™.

    Andre supporthenvendelser vedrørende sparring og rådgivning fra Siscon, herunder indhold og brugen af ControlManager™, samt generel informationssikkerhed og GDPR, er IKKE dækket af den årlige licensbetalting. Denne type henvendelser faktureres månedligt efter medgået tid (minimum ½ time pr henvendelse).

    Alle henvendelser vedrørende support, skal forgå på engelsk – svartid max 48 timer på hverdage.

     

    Henvendelser kan ske via dette LINK

    HEy! Ha' lige en effektiv dag, du fortjener det

    Vi har fået bygget et helt compliance-koncept til styring af fortegnelses-information, risikovurderinger og konsekvensanalyser. Og særligt i begyndelsen af byggeprocessen var det vigtigt at kunne sparre med Siscons konsulenter, der også kunne hjælpe med at løfte diskussionen op på et strategisk niveau omkring vores forventninger og målsætninger.
    Sæt strøm til din informationssikkerhed
    Anders Chemnitz og Ditte Baltersen
    Nyborg Kommune

    Få en gratis og uforpligtende demo af vores multidimensionale complianceværktøj 

    X