Teknisk support på ControlManager™ er inkluderet i den årlige licensbetaling.
    Teknisk support dækker besvarelse af henvendelser, vedrørende tekniske emner direkte relateret til ControlManager™.

    Andre supporthenvendelser vedrørende sparring og rådgivning fra Siscon, herunder indhold og brugen af ControlManager™, samt generel informationssikkerhed og GDPR, er IKKE dækket af den årlige licensbetalting. Denne type henvendelser faktureres månedligt efter medgået tid (minimum ½ time pr henvendelse).

    Alle henvendelser vedrørende support, skal forgå på engelsk – svartid max 48 timer på hverdage.

     

    Henvendelser kan ske via dette LINK

    Få gratis demo af ControlManager™

    Er du den mindste smule i tvivl om hvad Siscon kan tilbyde dig?
    Eller vil du bare gerne have lov at teste vores værktøj ud inden du køber?

    Få en gratis demo af vores ControlManager™
    og se om det er noget for dig

    Få ControlManager™ demo idag
    X