Teknisk support på ControlManager™ er inkluderet i den årlige licensbetaling.

    Teknisk support dækker besvarelse af henvendelser, vedrørende tekniske emner direkte relateret til ControlManager™.

    Andre supporthenvendelser vedrørende sparring og rådgivning fra Siscon, herunder indhold og brugen af ControlManager™, samt generel informationssikkerhed og GDPR, er IKKE dækket af den årlige licensbetalting. Denne type henvendelser faktureres månedligt efter medgået tid (minimum ½ time pr henvendelse).

    Alle henvendelser vedrørende support, skal forgå på engelsk – svartid max 48 timer på hverdage.

     

    Henvendelser kan ske via dette LINK

    HEy! Ha' lige en effektiv dag, du fortjener det

    ControlManager™ er et værktøj, der gør det nemt at efterleve ISO27001. Du behøver ikke være ekspert i standarden – følger du opsætningen, så efterlever du automatisk ISO27001
    DK Hostmaster case logo
    Erwin Lansing
    Sikkerhedschef, DK Hostmaster

    Få en gratis og uforpligtende demo af vores multidimensionale complianceværktøj 

    X